[O1] Proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Torreto
    Drive
    • 2011
    • 85

    #51
    Bylem u mechanika co mi turbo wymienial i przypomnialo mu sie ze jak odlaczyl przewod ktory idzie od pompy do wtrysku nr 1 to przez pol godziny kapalo paliwo z niego. No i zdziwilo mnie to troche, bo przewod od pompy idzie w gore do wtrysku i kapalo z niego, zeby szedl w dol to nawet jak by nie trzymalo cos to by kapalo ale w gore?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #52
      to jest normalne ze kapie jak sie rozkreci przewody. a jak tam sprawdziłes n 108
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Torreto
        Drive
        • 2011
        • 85

        #53
        Szkoda ze to normalne, bo mialem nadzieje ze moze wlasnie od tego ze za duzo paliwa ma, to po odpaleniu tak dymi. Zeby nie trzeba bylo wyjmowac pompy to bym sprawdzil ten n108. A poza tym to mysle ze poprostu pompa sie skonczyla, auto ma przelatane 380 000km i bylo autem firmowym. Jak go kupilem to dawka na pompie byla zmniejszona zeby chyba nie dymil bo po co ktos by ja zmniejszal?!, i z tego co mi mechanik mowil to sporo byla zmniejszona.

        Komentarz

        • CRAZYOLO
          Ambiente
          • 2011
          • 110

          #54
          pankrzys, to dobrze że to zdrowy objaw bo już mnie to martwiło bo auto chodzi normalnie a ten odgłos mnie irytował sugerując że coś nie halo...

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #55
            Torreto, do sprawdzenia i wymiany n108 nie trzeba wyjmowac pompy
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • Torreto
              Drive
              • 2011
              • 85

              #56
              Z tego co patrzylem, to zeby sie dostac do n108 to musze pompe wyjac. Chyba ze jest jakis sposob ale ja nie znam go.

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #57
                Torreto, n108 jest przykrecony na dwie srubki z tyłu pompy pod tłokorozdzielaczem i jedyne co trzeba zdiac zeby sie dostac do niego to ten metalowy wspornik z tyłu pompy przykrecony do tłokorozdzielacza
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • Torreto
                  Drive
                  • 2011
                  • 85

                  #58
                  Probowalem odkrecic ten n108 ale nie udalo sie Poodkrecalem przewody paliwowe od pompy zeby bylo mi latwiej odkrecac. Nastepnie odkrecilem dwa imbusy z tego metalowego wspornika ale zostal jeszcze jeden TORX czy jak on tam sie nazywa i jest tak zjechany ze nie odkrece go Jak mialem odkrecone przewody od paliwa to odrazu zajrzalem do tych trzech wtyczek co za nimi sa ( od n108, od pompy itp) Jedna wtyczka mnie zainteresowala, kabel szedl do wtrysku, niby wtyczka ma dwa kable (szary i niebieski) ale ponizej wtyczki byla izolacja wiec zdjalem zeby zobaczyc po co, no i ujzalem czarny kabelek, jakby uciety. Pozniej poskladalem wszystko i auto nie odpalilo Krecilem dluuuuuugo pare razy i nawet nie bylo slychac ze cos lapie. Co sie moglo stac?

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #59
                    jak mozesz to rób zdiecie tych kostek bo nie zabardzo kojarze o które ci chodzi
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • Torreto
                      Drive
                      • 2011
                      • 85

                      #60
                      Teraz zdjec nie zrobie ale znalazlem zdjecie silnika na necie i na pierwszym zdjeciu strzalka pokazuje do czego idzie ten kabel, a kolko pokazuje miejsce tych wtyczek chociaz na zdjeciu ich nie ma. A na drugim zdjeciu zaznaczylem element, o ktorym bym chcial sie dowiedziec cos wiecej, co to jest i do czego to sluzy.

                      [ Dodano: Pią 30 Mar, 12 22:29 ]
                      Znalazle inne zdjecie (zdjecie nr 3) na ktorym jest wtyczka w kwadracie, strzalki juz byly na zdjeciu
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #61
                        z tego co widze na tych zdieciach to masz problem z instalacia wtrysku sterujacego ,ale z uszkodzonym lub odpietym wtryskiem sterujacym silnik bedzie pracował .spróbuj jeszcze sprawdzic błedy wiem ze jest tam jeszcze dwie koostki tylko nie pamietam do czego one ida . ato urzadenie na głowicy zaznaczone na zieciu nr 2 to wakum pompa odpowiada za produkcie pod cisnienia do wspomagania hamulców i układu sterowania turbo i egr-a
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • Torreto
                          Drive
                          • 2011
                          • 85

                          #62
                          Pytam o te wakum bo jak wczoraj tam grzebalem to zauwarzylem ze ten waz co idzie do wakum jest luzny, chcialem go dokrecic ale okazalo sie ze jest przykrecony a ten kruciec co waz do niego jest przykrecony jest zlepiony na silikon i sie rusza. I jeszcze denerwoje mnie ze jak odpale auto o jak dymi to i dymi pod maska, w aucie smierdzi tak ropa ze az wczoraj wietrzylem.

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #63
                            Zamieszczone przez Torreto
                            I jeszcze denerwoje mnie ze jak odpale auto o jak dymi to i dymi pod maska, w aucie smierdzi tak ropa ze az wczoraj wietrzylem.
                            Pewnie do uszczelnienia będzie pompa wtryskowa...
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • Torreto
                              Drive
                              • 2011
                              • 85

                              #64
                              A jak to sie robi? Czy trzeba oddac do regeneracji?

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #65
                                Najczęściej cieknie z uszczelki nastawnika i/lub uszczelki pokrywy nastawnika, rzadziej spod zaworu N108, broku technicznego czy uszelki pierscienowej tłokorozdzielacza.

                                Najlepiej wymyc pompe benzyną lub rozpuszczalnikiem, osuszyc sprezonym powietrzem - uruchomic motor i obserwowac gdzie pojawia sie ropa.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #66
                                  przemik, nie wiem czy widzidzałes logi kolegi .ma on problem ze sterowaniem dynamiczna regulacia kata wtrysku .wiec najlepiej by było najpierw zdiagnozowac co jest przyczyna tego problemu czy sam zawór n108 czy sama pompa ma problem z cisnieniem wewnetrznym zanim zacznie sie inwestowac w uszcelnienie tej pompy .
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • Torreto
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 85

                                    #67
                                    A jakie sa objawy jak vacum jest nie szczelne? lub waz od niego?

                                    Komentarz

                                    • german81
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1414
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      #68
                                      jak vakum jest uszkodzona to słychac syczenie po zgaszeniu silnika ,hamulec ma gorsze wpomaganie lub całkowity brak ,sa problemy wysterowaniem geometri i zaworu egr i klapy gaszenia .jesli ryszasie ten duzy kryciec to zdejmij pompe i slep go do okoła lub zaklej poxipolem .Torreto zmisz wkoncu opornosc tego n108 i bedziesz wiedzial w czym lezy problem z brakiem mocy bo teraz chodzisz i szukasz dziury w całym. opornosc mierzysz miedzy 9i10 pinem w tej duzej wtycze co idzie do pompy po stronie pompy opornosc powina wynoscic 12-20 omów i jeszcze sprawdz napiecie w tej wtyce ale po stronie auta po miedzy 10 pinwm a masa powino ono wynosic napiecie takie jakie ma akumulator
                                      diagnostyka vag 602-614-253

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #69
                                        Zamieszczone przez german81
                                        przemik, nie wiem czy widzidzałes logi kolegi .ma on problem ze sterowaniem dynamiczna regulacia kata wtrysku
                                        Logi to moze i byly wykonane ale wstawione są tak, ze dziwie się, iż ktokolwiek podejmuje się diagnozy na podstawie tego smietnika - tym bardziej nie swojego auta :-)

                                        Torreto, Chcesz wiedziec co dolega Twojej okcie... wykonaj logi i zamiesc je czytelnie.

                                        Skoro ropa smierdzi w aucie ... na bank ma gdzies przeciek, jesli nie na przewodach to na nieszczelnej pompie.

                                        Pozdrawiam
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        • Torreto
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 85

                                          #70
                                          Jak zapisywalem te logi jako zdjecie to nie moglem ich tu wrzucic bo zdjecie bylo za duze, jak zmniejszalem to slabo bylo widac. A do sprawdzenia opornosci nie mam sprzetu, a teraz nawet do mechanika nie podjade bo auto nie odpala

                                          Komentarz

                                          • german81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1414
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            #71
                                            najepiej jak logi bedziesz wklejał na ta strone http://vaglog.rtnet.pl/.a do sprawdzenia opornosci wystarczy miernik za 30pln .
                                            diagnostyka vag 602-614-253

                                            Komentarz

                                            • Torreto
                                              Drive
                                              • 2011
                                              • 85

                                              #72
                                              Dzieki kolego za te stronke. Napisalem na pw do Ciebie wiadomosc ale nie wiem czy nie widziales czy poprosty nie odpisales. Nie widze nigdzie opcji zeby zaznaczyc "pomogl". I sorry kolego "przemik" ze tak wyslalem logi ale dopiero sie ucze i to byly moje pierwsze logi jakie robilem.

                                              Komentarz

                                              • Hiv
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 311

                                                #73
                                                TO ja poproszę o analize u mnie.

                                                Auto przerywało na wolnych obrotach albo szarpało(ale nie przy wduszeniu gazu).
                                                Teraz jest ogromny problem z odpaleniem, naprawdę długo trzeba kręcić aby zaskoczył.
                                                Silnik pracuje w trybie awaryjnym a turbo nie pracuje(a jeśli pracuje to z jakimś stałym, małym ciśnieniem. Bieg jałowy ma stałe 924obr/s.

                                                Zrobiłem logi kilku grup.
                                                Może jakaś mądra głowa zerknąć w czym może leżeć problem?

                                                Log (0 - 001)
                                                Log (0 - 004)
                                                Log (0 - 007,007)
                                                Log (0 - 013)
                                                Log (0 - 018)
                                                Log (0 - 023)

                                                A tu jeszcze logi statyczne ale kilka razy dodałam gazu pod koniec pomiarów żeby sprawdzić jak zmieniają się wartości np przy 13 i 18.

                                                Log (0 - 004,007,013)
                                                Log (1 - 004,018,023)
                                                O2 skradziona - szukam nowej

                                                Komentarz

                                                • german81
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1414
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                  #74
                                                  po pierwsze logi sa zle zrobione bo loguje sie rozgrzany silnik do min 80 st .cos jest nie tak bo nie pokazuje korekt w bloku 13 .jesli auto chodzi w trybie awaryjnym to masz zapisane jakies błedy podaj kody błedów bedzie łatwiej zdiagnozowac problem
                                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                                  Komentarz

                                                  • Hiv
                                                    Rider
                                                    • 2011
                                                    • 311

                                                    #75
                                                    Wczoraj przed kasowaniem błędów miałem ich 6:

                                                    Kod:
                                                    005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit 
                                                                   P161B - 000 -  - 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 01110000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 1 
                                                                        Mileage: 197708 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 10:26:34 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 1134 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Load: 0.0 % 
                                                                        Voltage: 11.78 V 
                                                                        Bin. Bits: 00001011 
                                                                        Temperature: 4.5°C 
                                                                        Bin. Bits: 10110000 
                                                    
                                                    008580 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too Low 
                                                                   P2184 - 000 -  -  - Intermittent 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 00100000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 254 
                                                                        Mileage: 197710 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 10:31:02 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 840 /min 
                                                                        Speed: 18.0 km/h 
                                                                        Load: 0.0 % 
                                                                        Voltage: 14.67 V 
                                                                        Bin. Bits: 00001000 
                                                                        Temperature: 37.8°C 
                                                                        Temperature: 28.8°C 
                                                    
                                                    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
                                                                   P0234 - 000 -  - 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 01110000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 7 
                                                                        Mileage: 199827 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 13:44:50 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 2562 /min 
                                                                        Speed: 78.0 km/h 
                                                                        Load: 82.0 % 
                                                                        Voltage: 14.59 V 
                                                                        Bin. Bits: 00101000 
                                                                        Absolute Pres.: 2325.6 mbar 
                                                                        Absolute Pres.: 2590.8 mbar 
                                                    
                                                    001618 - Sensor Reference Voltage B: Too Low 
                                                                   P0652 - 000 -  - 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 01100000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 113 
                                                                        Mileage: 201669 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 18:25:09 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 147 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                    
                                                    000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal 
                                                                   P0322 - 000 -  -  - Intermittent 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 00110000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 2 
                                                                        Mileage: 201669 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 18:25:10 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 0 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Load: 0.0 % 
                                                                        Voltage: 12.01 V 
                                                                        Bin. Bits: 11101011 
                                                                        Idle Stabilization: 0.0°KW 
                                                                        RPM: 0 /min 
                                                    
                                                    000769 - Cylinder 1: Misfire Detected 
                                                                   P0301 - 000 -  -  - Intermittent 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 00110000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 1 
                                                                        Mileage: 201979 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 12:17:49 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 903 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Load: 0.0 % 
                                                                        Voltage: 14.29 V 
                                                                        Inj. Quantity: 0.00 mg/str 
                                                                        Temperature: 72.0°C 
                                                                        (no units): 0.0
                                                    Po ich skasowaniu dzisiaj i odpaleniu oraz zrobieniu logów mam tylko 2.
                                                    Na odpalonym silniku skasowałem je jeszcze raz przejechałem kawałek(dosłownie kilkaset m bo turbo nie działa) ale znów pojawiły się tylko te 2.

                                                    Kod:
                                                    2 Faults Found: 
                                                    008580 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too Low 
                                                                   P2184 - 000 -  -  - Intermittent 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 00100000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 10 
                                                                        Mileage: 202017 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 21:06:16 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 0 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Load: 0.0 % 
                                                                        Voltage: 12.16 V 
                                                                        Bin. Bits: 11101000 
                                                                        Temperature: 1.8°C 
                                                                        Temperature: 1.8°C 
                                                    
                                                    001618 - Sensor Reference Voltage B: Too Low 
                                                                   P0652 - 000 -  - 
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        Fault Status: 01100000 
                                                                        Fault Priority: 0 
                                                                        Fault Frequency: 4 
                                                                        Mileage: 202017 km 
                                                                        Time Indication: 0 
                                                                        Date: 2000.00.00 
                                                                        Time: 21:06:16 
                                                    
                                                                 Freeze Frame: 
                                                                        RPM: 0 /min 
                                                                        Speed: 0.0 km/h 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00000000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00100000 
                                                                        Bin. Bits: 00000000 
                                                    
                                                    Readiness: 1 1 0 0 1
                                                    PS. Walczę z tym w innym temacie ale logi to chyba lepiej tutaj?
                                                    O2 skradziona - szukam nowej

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...